Oferta

Prowadzenie działalności gospodarczej to bardzo ciężka praca i podejmowanie odważnych decyzji. Jedną z takich decyzji jest wybór sprawdzonego biura rachunkowego. Prowadzenie księgowości należy powierzyć podmiotom profesjonalnym, wykwalifikowanym oraz godnym zaufania. Taki wybór pozwoli Państwu w spokoju zająć się bieżącymi sprawami firmy. Doskonale zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego nasze biuro rachunkowe oferuje pełną obsługę podmiotów w zakresie księgowości i podatków. Jest to ogólny zarys naszych usług. W praktyce każda oferta jest dostosowywana indywidualnie do wymagań każdego z naszych Klientów.

Specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy NOWE promocje:

  • PRZYJAZNY START – oferta skierowana do nowo powstających firm, aby pomóc w rozkręceniu biznesu proponujemy w okresie 2 miesięcy rabaty nawet do 50%.*
  • GODNI POLECENIA – każdy nasz klient, który poleci nas swoim znajomym otrzyma jednomiesięczną zniżkę w wysokości 50 % wartości usługi nowego klienta; Promocja przeznaczona dla aktualnych klientów, którzy polecą nas innej osobie i zaowocuje to zawarciem umowy.
  • ZMIENIAM BIURO – jeden miesiąc za 50% ceny dla klientów, którzy zmieniają biuro rachunkowe (nie dotyczy ksiąg handlowych).
  • ZALEGŁOŚCI– proponujemy wyprowadzenie zaległości nawet z 30% rabatem, jeśli tylko podpiszą Państwo z nami stałą umowę współpracy.
  • BEZPŁATNIE – bezpłatny odbiór dokumentów na terenie Trójmiasta **, bezpłatna pomoc przy zakładaniu działalności gospodarczej, bezpłatne konsultacje księgowe ***.
  • Indywidualnie negocjowane ceny przy większej liczbie dokumentów.
  • W trudnych okresach finansowych obniżamy ceny według indywidualnych uzgodnień.

Przyznane promocje podlegają zwrotowi w przypadku zerwania umowy przed upływem 12 miesięcy

* dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych
** na terenie Trójmiasta, 5-tego każdego miesiąca (wymagana informacja do końca miesiąca)
*** dotyczy klientów biura, na konsultacje należy się umówić * dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych
** na terenie Trójmiasta, 5-tego każdego miesiąca (wymagana informacja do końca miesiąca)
*** dotyczy klientów biura, na konsultacje należy się umówić

ZAKRES ŚWIADCZONYCH USŁUG:

PROWADZENIE ROZLICZEŃ RYCZAŁTOWYCH

  • księgowanie dokumentów;
  • prowadzenie wykazu środków trwałych,wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia;
  • wyliczanie podatku dochodowego;
  • prowadzenie ewidencji dla celów VAT;
  • doradztwo w zakresie optymalizacji obciążeń podatkowych;
  • sporządzanie rocznego zeznania podatkowego;
  • prowadzenie dokumentacji i rozliczeń ZUS Przedsiębiorcy;
  • zakładanie i likwidacje działalności;
  • pozostałe: prowadzenie ewidencji pojazdów, okresowe rozliczanie spisów z natury itp.

liczba dokumentów

RYCZAŁT

BEZ REJESTRU VAT

Z REJESTREM VAT

do 10 dokumentów

od 90 zł

od 120 zł

od 11 do 20 dokumentów

od 110 zł

od 160 zł

od 21 do 30 dokumentów

od 130 zł

od 180 zł

od 31 do 50 dokumentów

od 160 zł

od 210 zł

od 51 do 70 dokumentów

od 190 zł

od 240 zł

od 71 do 100 dokumentów

od 220 zł

od 270 zł

powyżej 100 dokumentów

do uzgodnienia

do uzgodnienia

 

PROWADZENIE KSIĄŻKI PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW

  • dekretacja i księgowanie dokumentów;
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia; 
  • wyliczanie podatku dochodowego;
  • prowadzenie ewidencji dla celów VAT;
  • doradztwo w zakresie optymalizacji obciążeń podatkowych;
  • sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych;
  • prowadzenie dokumentacji i rozliczeń ZUS Przedsiębiorcy;
  • zakładanie i likwidacje działalności;
  • pozostałe: prowadzenie ewidencji pojazdów, okresowe rozliczanie spisów z natury itp.

liczba dokumentów

KSIĄŻKA PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW

BEZ REJESTRU VAT

Z REJESTREM VAT

do 10 dokumentów

od 140 zł

od 170 zł

od 11 do 20 dokumentów

od 180 zł

od 210 zł

od 21 do 30 dokumentów

od 210 zł

od 240 zł

od 31 do 50 dokumentów

od 240 zł

od 270 zł

od 51 do 70 dokumentów

od 270 zł

od 300 zł

od 71 do 100 dokumentów

od 300 zł

od 350 zł

powyżej 100 dokumentów

do uzgodnienia

do uzgodnienia

 

 

PROWADZENIE KSIĄG HANDLOWYCH

  • rejestracja spółek prawa handlowego;
  • prowadzenie ksiąg rachunkowych; 
  • tworzenie indywidualnych planów kont oraz polityki rachunkowości;
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia; 
  • sporządzanie raportów kasowych; 
  • sporządzanie rozliczeń podatkowych;
  • prowadzenie ewidencji dla celów VAT;
  • sporządzanie sprawozdań statystycznych; 
  • sporządzanie bilansów i rocznych rozliczeń podatkowych;
  • prezentacja wyników działalności dla zarządu lub rad nadzorczych;
  • sporządzanie analiz finansowych;
  • przeprowadzanie likwidacji przedsiębiorstw;
  • tworzenie instrukcji: obiegu dokumentów, inwentaryzacyjnych;

liczba dokumentów

KSIĘGI HANDLOWE

BEZ REJESTRU VAT

Z REJESTREM VAT

do10 dokumentów

od 500 zł

od 600 zł

od 11 do 50 dokumentów

od 900 zł

od 1100 zł

od 51 do 100 dokumentów

od 1100 zł

od 1400 zł

od 101 do 150 dokumentów

od 1400 zł

od 1700 zł

od 151 do 200 dokumentów

od 1600 zł

od 2000 zł

od 201 do 300 dokumentów

od 1800 zł

od 2500 zł

powyżej 300 dokumentów

do uzgodnienia

do uzgodnienia

 

DORADZTWO KSIĘGOWE

  • pomoc przy wyborze form opodatkowania i rodzaju prowadzonej księgowości;
  • doradztwo m. in. w zakresie optymalizacji;
  • doradztwo w zakresie samozatrudnienia; 
  • informowanie o bieżących zmianach w przepisach podatkowych mających wpływ na prowadzoną działalność gospodarczą;
  • konsultacje w każdym temacie, dotyczącym prowadzonej działalności gospodarczej.

 

POZOSTAŁE USŁUGI:

1. Pomoc przy zakładaniu działalności gospodarczej - bezpłatnie **

2. Odbiór dokumentów od klienta - bezpłatnie ***

3. Doradztwo księgowe - bezpłatnie

4. Reprezentacja w urzędach - bezpłatnie

5. Kadry od 25 zł / za 1 pracownika

6. Płace od 25 zł / za 1 pracownika

7. Umowy cywilnoprawne bez ZUS od 25 zł / za 1 zleceniobiorcę

8. Umowy cywilnoprawne z ZUS od 30 zł / za 1 zleceniobiorcę

9. Rozliczenie delegacji krajowej 30 zł

10. Rozliczenie delegacji zagranicznej 50 zł

11. Przygotowanie wniosku do banku (kredyt, leasing) od 150 zł

12. Przygotowanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego od 50 zł

13. Instrukcja obiegu dokumentów od 200 zł

 

      * wszystkie ceny są cenami netto, do których należy doliczyć 23% podatku VAT

      ** pod warunkiem podpisania umowy o współpracy

      *** bezpłatny odbiór dokumentów obowiązuje raz w miesiącu na terenie Trójmiasta po wcześniejszym uzgodnieniu.

 

end faq


Powyższe ceny nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Służą one wyłącznie do oszacowania wartości usług przy współpracy z Klientem.

-----------------------

Na liczbę dokumentów księgowych składają się:

  • faktury zakupu, faktury sprzedaży
  • wyciągi bankowe
  • kasa
  • listy płac
  • dowody księgowe, inne




Zawsze staramy się dopasować naszą ofertę do potrzeb Klienta i jesteśmy otwarci na negocjacje!

W celu uzyskania indywidualnej wyceny obsługi księgowej Państwa firmy, zachęcamy do kontaktu telefonicznego, mailowego bądź wypełnienia formularza kontaktowego.

Zapraszamy Państwa
na spotkanie informacyjne

podczas którego z chęcią odpowiemy na wszelkie pytania, a także omówimy szczegóły przyszłej współpracy